Често задавани въпроси
Намерете отговори на най-честите въпроси за нашите услуги за ремонт на битова техника във Варна.
Категории въпроси
Общи въпроси
Колко струва диагностиката?
Нашата такса за диагностика е 30 лв., която включва посещението на място, инспекцията и диагностицирането на проблема с вашия уред. Тази такса се прилага независимо дали ще продължите с ремонта.
Предлагате ли ремонт още същия ден?
Да, в повечето случаи можем да завършим ремонта още същия ден като нашето посещение. Това зависи от сложността на проблема и дали разполагаме с необходимите части. Нашият техник ще ви даде ясен график след диагностиката.
Кои райони обслужвате?
Обслужваме град Варна и околностите в радиус от 20 км, включително всички квартали като Чайка, Младост, Аспарухово, Левски, Владислав Варненчик и центъра, както и близките села и градове.
Предоставяте ли гаранция за ремонтите?
Да, предоставяме гаранция за нашите ремонти. Конкретният гаранционен период зависи от вида на ремонта и ще бъде обсъден по време на вашето обслужване.
Перални машини
Какви проблеми с перални машини ремонтирате най-често?
Най-честите проблеми включват: течове на вода, неработещо центрофугиране, проблеми с изпускането на вода, неработещи програми, шум по време на работа и проблеми с нагряването на водата.
Ремонтирате ли всички марки перални машини?
Да, ремонтираме перални машини от всички основни марки включително Bosch, Samsung, LG, Whirlpool, Indesit, Hotpoint, Candy, Beko и много други.
Колко време отнема ремонтът на пералня?
В повечето случаи ремонтът се завършва в рамките на 1-2 часа в същия ден. По-сложни ремонти могат да отнемат повече време или да изискват повторно посещение ако трябва да поръчаме специфични части.
Съдомиялни машини
Какво да правя ако съдомиялната не мие добре?
Най-честите причини са запушени филтри, износени дюзи или проблеми с водното налягане. Нашият техник ще диагностицира точната причина и ще я отстрани.
Защо съдомиялната ми тече вода?
Течовете могат да се дължат на износени уплътнения на вратата, повредени маркучи или проблеми с помпата. Препоръчваме незабавна проверка за избягване на по-големи щети.
Мога ли да ремонтирам вградена съдомиялна машина?
Да, ремонтираме всички типове съдомиялни машини включително вградени модели. Нашият техник има опит с демонтаж и монтаж на вградени уреди при необходимост.
Фурни и котлони
Ремонтирате ли вградени фурни?
Да, ремонтираме както вградени, така и свободностоящи електрически фурни. Работим с всички типове включително конвекционни фурни и комбинирани уреди.
Какво да правя ако фурната не загрява?
Най-честите причини са повредени нагревателни елементи, проблеми с термостата или електронното управление. Не опитвайте сам ремонт - свържете се с нас за безопасна диагностика.
Можете ли да смените нагревателни елементи?
Да, разполагаме с оригинални и съвместими нагревателни елементи за повечето марки фурни. Смяната се извършва професионално с гаранция за работата.
Електроуслуги
Какви електроуслуги предлагате?
Предлагаме монтаж и ремонт на прекъсвачи, контакти, осветление, ремонт на малки електрически уреди и диагностика на електрически проблеми в дома.
Имате ли сертификати за електроуслуги?
Да, всички електроуслуги се извършват от сертифицирани електроинженери в съответствие с действащите стандарти за безопасност.
Правите ли спешни електрически ремонти?
Да, предоставяме спешни електрически услуги при аварийни ситуации като къси съединения или загуба на ток. Обадете се на 089 834 0982 за незабавна помощ.
Цени и плащане
Как се формират цените за ремонт?
Цените се формират на база диагностичната такса (30 лв.) плюс цената на работата и необходимите части. Винаги получавате ясна оферта преди да започнем ремонта.
Какви начини на плащане приемате?
Приемаме плащане в брой при завършване на ремонта. За по-големи ремонти може да се договорим за банков превод.
Има ли скрити такси?
Не, нямаме скрити такси. Всички разходи се обсъждат предварително и получавате ясна оферта преди започване на работата.
Работно време и записване
Какво е вашето работно време?
Работим от понеделник до петък от 8:00 до 17:00 часа. В уикендите не работим, но можете да оставите съобщение и ще се свържем с вас в понеделник.
Как мога да запазя час?
Можете да се обадите на 089 834 0982 или да запазите час онлайн чрез нашия сайт. Обикновено можем да дойдем в същия ден.
Колко време преди трябва да запазя час?
За обикновени ремонти препоръчваме да се обадите поне няколко часа предварително. За спешни случаи се опитваме да реагираме възможно най-бързо.
Не намерихте отговор на въпроса си?
Свържете се директно с нас за персонализирана помощ